1. Компанія гарантує Клієнтам максимально високу якість товарів, послуг та обслуговування.
  2. Компанія не гарантує 100% ідентичності букета (композиції) квітів з фото, яке Ви бачите на нашому сайті. Ми гарантуємо Вам максимальну схожість букета (композиції) квітів з фото, що представлене на сайті. Також ми гарантуємо максимальну свіжість кольорів у букеті (композиції).
  3. Деякі фрукти можуть бути відсутніми на момент формування замовлення. Відсутні фрукти замінюються іншими, відповідно до Політики заміни. Оскільки ми доставляємо фрукти не штучні, наявність місцями чорних точок, почорнінь природний стан натурального фрукта.
  4. З метою забезпечити максимальну свіжість кольорів, у замовленнях з активованою опцією “Здзвонитися з одержувачем, перед доставкою”, виготовлення букетів та композицій відбувається лише після погодження часу доставки з Одержувачем. Усі дзвінки здійснюються у операційний час компанії.
  5. Компанія не дає жодних гарантій щодо наявності цукерок, тортів, інших солодощів та додаткових товарів у вибраному регіоні в день доставки. У разі, якщо на момент доставки замовлення відсутні якісь замовлені товари — вони замінюються подібними до схожих якісних характеристик (або ціною), згідно з Політикою заміни.
  6. У випадку, якщо на момент замовлення бажаний букет або композиція або окрема їх складова відсутня (з причин сезонності та ін.), вони замінюються подібними до Політики заміни.
  7. Компанія гарантує, що всі товари, які доставляють Одержувачу, матимуть чинний належний термін придатності, який вказується на їх упаковці (термін придатності від виробника).
  8. Компанія знімає з себе будь-яку відповідальність за неякісне виготовлення товару виробником (шоколадні цукерки, іграшки, торти тощо – всі крім квітів). У разі відповідальність несе виробник.
  9. Будь-які розміри на сайті вказані орієнтовно. Допускається похибка +/- 5-15%. Довжина сидячих іграшок вимірюється у положенні сидячи.
  10. Зовнішній вигляд листівок та їх розмір може відрізнятись. Листівка може бути як фірмової (з логотипом компанії), так і стандартної (з нанесеними зображеннями, привітаннями). Текст, який Клієнт у замовленні написав на листівку, вписується вручну або друкується на листівці.
  11. Компанія зобов’язується дати відповідь на будь-який нескладний запит Клієнта, не пізніше ніж протягом одного робочого дня. Відповіді на складні питання, які вимагають з’ясування деталей, надаються протягом трьох робочих днів з дня отримання питання
Оцените page